Wednesday, June 30, 2010

ADS4BUCKS - IKLAN UNTUK DUIT

Ads4Bucks

PENGENALAN

Ads4bucks adalah sebuah portal pengiklanan dan program afiliate yang memberi anda kemudahan untuk mengiklankan produk dan juga perkhidmatan anda. Ads4bucks ini dimiliki sepenuhnya oleh ads4bucks network sdn. Bhd. (863787-x) yang dahulunya dikenali sebagai giab resources sdn. Bhd.

Tujuan pengendali program ads4bucks ini adalah untuk menjadikan portal ini sebagai sebuah portal pengiklanan yang paling popular di dunia agar pelanggan benar-benar dapat menjual produk-produk dan perkhidmatan – perkhidmatan dengan efektifnya.

Alamat syarikat ini adalah seperti berikut :
Blok B, 1-32 & 1-32A Jalan Pandan Prima 2,
Dataran Pandan Prima,
55100 Kuala Lumpur.

PRODUK

1. PORTAL PENGIKLANAN

3

Anda bebas untuk mengiklan sebarang produk, perniagaan, servis atau perkhidmatan yang telah anda sediakan. Pihak ads4bucks tidak meletakkan sebarang had berkenaan pengiklanan anda selagi anda tidak menyalahi undang-undang negara. Terdapat 2 kategori iklan di portal ini yang mana untuk semua iklan teks adalah percuma manakala untuk iklan berbentuk banner akan dikenakan caj bergantung kepada saiz dan juga lokasi banner terbabit.

2. SMS BLASTER (BULK SMS)

Ads4Bucks menyediakan kepada anda sistem SMS Blaster pada kadar harga yang tidak mampu ditandingi. Kredit SMS Ads4Bucks hanya bernilai USD0.03/SMS atau RM0.10/SMS yang mana ini adalah kadar yang termurah di pasaran.

3. BLOG PERSENDIRIAN (ADS4BLOG.COM)

Ads4Bucks menyediakan perkhidmatan blog kepada agen-agen kami yang membeli pakej Gold Bucks. Di blog ini anda boleh menulis tentang aktiviti peribadi atau perniagaan anda. Kami juga menyediakan ‘themes’ untuk anda pilih bagi mencantikkan penampilan blog anda.

No comments:

Post a Comment