Friday, July 2, 2010

PELAN PEMASARAN ADS4BUCKS

Dalam Pelan Pemasaran ADS4BUCKS, anda akan mendapat 6 jenis insentif atau komisyen iaitu:
1.Introducer Incentive
2.Development Incentive
3.Overriding Development Incentive
4.Pairing By Volume Incentive
5.Overriding For Pairing By Volume Incentive
6.Key-In Incentive
Sebab itulah, dengan modal serendah RM210, anda mampu menjana pendapatan melebihi RM5-RM20 ribu sebulan dalam perniagaan ADS4BUCKS ini. Bagaimana ? Mari, saya terangkan bagaimanakah anda akan mendapat komisyen ini.,
1. INTRODUCER INCENTIVE
Introducer Incentive ini adalah di mana anda akan mendapat RM 50 untuk setiap orang yang menyertai jaringan perniagaan anda. Contohnya, sekiranya anda berjaya membawa 20 orang rakan-rakan anda menyertai anda di ADS4BUCKS ini , anda akan mendapat komisyen berjumlah RM 50 x 20 = RM 1,000. Sedikit? Nanti dulu.. Ini baru Introducer Incentive. Anda masih mempunyai banyak lagi komisyen yang akan saya terangkan selepas ini.

2. DEVELOPMENT(LEVELLING) INCENTIVE
Skim insentif ads4bucks ini, melibatkan 3 orang (kaki)… 3 orang sahaja.! Tak banyak pun. Anda mesti tertanya kenapa ada satu nilai insentif RM 44 yang tak sama dengan nilai levelling yang lain? Sebenarnya, Levelling Incentive yang pertama, anda akan dapat RM 44. Tetapi untuk Levelling Incentive kedua dan seterusnya, anda akan dapat RM 25. Cuba anda perhatikan kiraan ini hanya untuk 3 level. Tapi, komisyen yang diberi cukup lumayan. Sekiranya 10 level? Saya rasa anda boleh kira sendiri… .Di sinilah kelebihan ADS4BUCKS. ANDA BOLEH MENAJA BERAPA LEVEL PUN YANG ANDA MAHU KERANA ADS4BUCKS TIDAK MEMPUNYAI HAD..!..LIMITATION..! Level yang anda boleh taja adalah INFINITI! Lagi besar network yang anda bina, lagi banyak komisyen yang anda akan perolehi.
Berminat untuk mencuba .. Daftar Segera
Hubungi 013-6022095 ( CikguSyedKKB ) ATAU email : gpbbea5061@gmail.com

3. OVERRIDING DEVELOPMENT(LEVELLING) INCENTIVE
Overriding for Levelling Incentive merupakan komisyen yang anda akan perolehi dari downline yang anda bina. Dengan komisyen ini anda akan memperolehi 15% daripada pendapatan ‘downline’ yang anda taja. Sebagai contoh, lihat gambar rajah : Kita lihat gambar rajah, katakan bulat hijau itu adalah anda dan orang yang anda taja adalah bulat biru. Kita namakannya En. Biru. Kemudian kita dapati pendapatan En. Biru ini berjaya mencecah RM 4,000. Seperti yang anda diberitahu, anda akan mendapat 15% daripada pendapatan ‘downline’ yang anda taja. Jadi, dengan seorang En. Biru ini, anda akan mendapat 15% x RM 4,000 = RM600. Kalau anda menaja 20 orang seperti En. Biru? Anda akan mendapat RM 600 x 20 = RM12, 000! Sekarang cuba anda campurkan pulak dengan komisyen sebelum ini iaitu Introducer Incentive & Levelling Incentive? Masih lagi sedikit..? Nanti dulu!, ada lagi komisyen menanti anda!
4. PAIRING BY VOLUME INCENTIVE
Pairing By Volume Incentive ini adalah komisyen yang paling istimewa dan setakat ni, saya belum lagi terjumpa mana-mana syarikat yang menawarkan insentif yang sebegini menarik! Kenapa saya berkata begitu? Sila lihat rajah.
Komisyen ini akan diberi setiap hari selepas jam 4 petang waktu Malaysia. Ini bermakna, apabila anda mendaftar ‘downline’ tajaan anda, insentif-insentif yang diceritakan di atas tadi, anda akan dapat ‘on the spot’!!. Tetapi, komisyen ini akan diberikan selepas jam 4 petang sahaja. Secara kasarnya, sekiranya anda mendaftar ‘downline’ anda selepas jam 4 petang, komisyen itu akan diberikan keesokkan harinya selepas jam 4 petang. Anda baca penerangan dibawah ini dengan teliti untuk lebih difahami..!
Gambar di atas mempunyai 3 kumpulan (group).
•Group 1 = Group yang paling aktif sekali pada hari tu. Group ini akan dikategorikan sebagai Main Group.
•Group 2 = Group yang kedua aktif tapi tak seaktif yang Group 1. Group ni pulak dikategorikan sebagai 2nd Group.
•Group 3 = Group yang kurang aktif. Tak seaktif Group 1 & Group 2. Ia dikategorikan sebagai 3rd Group.
Sekarang, kalau anda dapat lihat gambar di atas, bulat kelabu tu yang paling aktif kerana network yang dibina ada 10 orang, kan? Jadi, bulat kelabu ni di panggil sebagai Main Group. Yang kedua aktif ialah bulat hijau yang dikategorikan sebagai 2nd Group. Dan yang paling tak aktif adalah bulat biru. Jadi, bulat biru adalah 3rd Group.
Melalui gambar di atas, sistem mendapati di antara Main Group & 2nd Group, terdapat 8 pasang bulat kelabu & bulat hijau. Ini bermakna, terdapat 8 pasang di situ. Kemudian, sistem mendapati lagi, di antara Main Group & 3rd Group, terdapat 7 pasang bulat kelabu & bulat biru. Jadi ini bermakna terdapat 7 pasang di situ. Berdasarkan contoh di atas, terdapat 8 pasang + 7 pasang = 15 pasang.
Pairing By Volume Incentive akan memberikan RM 20 untuk setiap pasang. Jadi, kalau ikutkan contoh di atas…., 15 pasang x RM 20 = RM300.
5. OVERRIDING FOR DAILY PAIRING BY VOLUME INCENTIVE
Overriding For Daily Pairing by Volume Incentive ini hampir sama dengan Overriding For Levelling Incentive. Perbezaannya ialah ia dikira berdasarkan Pairing by Volume Incentive. Sila rujuk gambar rajah.
Dengan komisyen ini anda akan mendapat 10% daripada pendapatan ‘downline’ yang anda taja (Direct Sponsor) dan 5% daripada pendapatan ‘downline’ yang bukan anda taja (indirect sponsor). Tetapi, ini berdasarkan Pairing by Volume Incentive !

A akan dapat 10% dari income B dan 5% dari income C & D.
B akan dapat 10% dari income C & D.
Anda boleh lihat di mana A mendapat komisyen yang banyak walaupun hanya menaja satu kaki sahaja?
6. KEY-IN INCENTIVE
Komisyen yang terbaik kerana hanya stokis sahaja yang boleh mendapatkannya jika anda lihat pada perniagaan yang lain! Anda juga berpeluang menerima komisyen seperti ini walaupun hanya seorang agen biasa.
Komisyen tambahan sebanyak RM10 akan diberikan untuk segala maklumat lengkap yang diisi ketika mendaftarkan akaun baru di bawah rangkaian kita.
Merujuk kepada rajah, 3 orang agen yang kita daftarkan di bawah rangkaian kita : 3 X RM10 = RM30, Jika 20 agen?
‘Key-In’ maklumat rakan baru pun boleh dapat duit? Ada ke program yang menawarkan insentif macam ini?

Berminat untuk mencuba .. Daftar Segera
Hubungi 013-6022095 ( CikguSyedKKB ) ATAU email : gpbbea5061@gmail.com

Tambahan: Dengan mendaftar sebagai agen, syarikat akan memberi KAD BIO ENERGY pelbagai guna termasuk melegakan pengayakit. - percuma.
Untuk testimoni kelebihan kad ajaib ini sila ke http://www.pmalam.ads4blog.net/ JANLEPASKAN PELUANG ...DAFTAR SEGERA

HUBUNGI 013-6022095 (CIKGUSYEDKKB) SEKARANG !!!.

No comments:

Post a Comment